Shelters og bålhytte

Nye Shelters og ny Bålhytte - Tak til friluftsrådet

Vemmedrupskolen har, med støtte fra Friluftsrådet (udlodningsmidler til Friluftsliv), etableret en bålhytte og 3 shelters i klubbens ”have.

Med opsætningen af disse, har vi hermed opgraderet hele Vemmedrupskolens udeområde, så der er endnu flere og bedre muligheder for læring, samarbejde samt sociale oplevelser/trivselsoplevelser i det fri til glæde for både skolen, SFO´en, juniorklubben og ungdomsklubben.

Shelters´ne er registreret på www.udinaturen.dk, og kan således anvendes af andre personer i weekender og skoleferier. I den forbindelse skal der træffes aftale med skolen senest en uge inden forventet brug, dog ved længerevarende ferier som sommerferie, juleferie og påskeferie skal aftalen være på plads senest en uge inden ferien starter.

Ved ønske om booking: kontakt skolens kontor på nr. 5667 6262.